project / Stadskantoor Gemeente Utrecht.
KANTOREN .
Taken objectum.
Projectmanagement Technisch projectmanagementKERNGEGEVENS.
LOCATIE | Utrecht |
OMVANG | 20.000 m2 |
VOORBEREIDINGSTIJD | 2023 |
UITVOERINGSTIJD | 2024 - 2025 |
BETROKKEN PARTIJEN.
OPDRACHTGEVER | Gemeente Utrecht |
AANNEMER | ntb |
ARCHITECT | Draaijer & Architectenlab |
CONSTRUCTEUR | Zonneveld |
INSTALLATIEADVISEUR | DIA |
OVER DIT PROJECT.
Gemeente Utrecht is bezig met de implementatie van de visie Werken 3.0. Het invoeren van een hybride werkomgeving in het Stadskantoor is hier onderdeel van. Het doel van de verbouwing is het aanpassen van het gebouw en de inrichting op hybride, gezond en opgavegericht werken. Het betreft voornamelijk aanpassingen in het inbouwpakket en (losse) inrichting, maar raakt ook de gebouw gebonden installaties. De visie & kaders zijn inmiddels zo goed als helder, de schetsontwerpen zijn in de maak. Het is de taak van de projectmanager verbouwing om dit verder en tot uitvoering te brengen. Dit willen we gefaseerd doen, want het Stadskantoor blijft open.
Als projectmanager sturen we de uitvoering van de verbouwing en herinrichting van het Stadskantoor en de bijbehorende verhuizingen aan. We geven sturing aan het project en bewaken de voortgang vanuit het technisch kader.